Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
Главный правовой портал Украины
 
ВХОД НА ПОРТАЛ
РЕГИСТРАЦИЯ
МЫ В:
24 декабря 2013     
Всего вопросов: 72

Результаты работы Министерства доходов и сборов за год существования

Міністерство доходів і зборів України спільно з правовим порталом ligazakon.ua 24 грудня 2013 року з 16:00 до 17:00 провели онлайн-конференцію на тему: "Результати роботи Міністерства доходів і зборів за рік існування"

На вопросы отвечали:

Олександр Вікторович Клименко, Міністр доходів і зборів України

 
 
23.12.2013, 15:06,   БУХГАЛТЕР & ЗАКОН

Александр Викторович, здравствуйте! В связи со вступлением в силу с 01.01.2014 г. Закона Украины от 24.10.2013 г. № 657-VII хотелось бы задать Вам два вопроса: 1. Успеет ли Министерство обеспечить в столь сжатые сроки: - своевременное ("день-в-день") внесение плательщиков НДС и единого налога в соответствующие реестры и оперативный доступ к ним на веб-портале; - выдачу выписок из реестров в двухдневные сроки, как это предусмотрено вышеупомянутым Законом? 2. Собирается ли Министерство потребовать у плательщиков НДС и единого налога "дружно" сдать свои свидетельства? Или эти свидетельства просто автоматически станут недействительными?

Александр Клименко

Процедури та строки реєстрації платників ПДВ та платників єдиного податку з 1 січня 2014 року не відрізнятимуться від процедур та строків, що діють у 2013 році. Зокрема, реєстрація платників ПДВ та внесення реєстраційних даних до реєстру платників ПДВ здійснюватиметься протягом 5 робочих днів від дати надходження реєстраційної заяви, а платників єдиного податку – протягом двох робочих днів.

З 1 січня 2014 року Міндоходів забезпечить щоденне оприлюднення даних про реєстрацію платників ПДВ на відомчому веб-сайті, а підпорядковані органи доходів і зборів – видачу суб"єктам господарювання за їх запитом витягів з реєстру платників ПДВ протягом двох робочих днів від дня отримання запиту органом доходів і зборів (замість свідоцтв платників ПДВ). При цьому дійсні свідоцтва платників ПДВ з 1 січня 2014 року не підлягатимуть обов"язковому поверненню до органів доходів і зборів та можуть застосовуватись як витяги із реєстру платників ПДВ до внесення змін до такого реєстру чи отримання витягу із такого реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Наразі вносяться зміни до існуючого програмного забезпечення щодо реєстрації платників ПДВ.

Такий самий підхід передбачається і для платників єдиного податку (компетенція Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб).

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 14:45,   Зоя

Будет ли применяться с 01.01.14 г. новая форма налоговой накладной, проект которой с 14.11.13 г. висит на сайте Миндоходов? Утверждена новая форма реестра налоговых накладных, новая отчетность по НДС и другие приказы, а по налоговой накладной приказа нет. - Продолжать использовать старую форму?

Александр Клименко

Відповідно норм Податкового кодексу України (ст.46.6), якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов'язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
23.12.2013, 17:30,   платник податків

Олександр Вікторович, скаржусь Вам на роботу Голосіївської та Святошинської ДПІ, оскільки працівники незаконно вимагають подавати звітність виключно в електронному вигляді, попередньо отримавши в сртифікаційному центрі ел. ключ. Це є грубим порушенням моїх прав як платника податків, оскільки згідно ст. 49.3 ПКУ я маю право як особисто так і поштою відправити свою звітність, оскільки не належу ні до великих і середніх СГД (згідно ст. 55 ГКУ). Також в ПКУ є ст. 49.10 згідно якої працівники ДПІ не мають права відмовляти мені в прийнятті належно заповненої звітності. Будь ласка вжийте заходи щодо усунення подібних вимагань з боку Ваших співробітників!!! Дякую!!!

Александр Клименко

Пріоритетним напрямком у розвитку партнерських стосунків між органами Міністерства доходів і зборів та платниками податків є подання звітності в електронному вигляді.

Так, відповідно п. 49.3 Податкового кодексу податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Обов"язковість подання податкової звітності до органів Міндоходів виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, запроваджено тільки для платників податків, що належать до великих та середніх підприємств (п. 49.4 ст. 49 Кодексу). Усі інші платники можуть надсилати звітність в електронній формі за власним бажанням.

Для втілення в життя електронного звітування в країні є всі передумови. Це і наявність комп"ютерної техніки у платників податків, розвинений ринок телекомунікаційних мереж, наявність Інтернету, розгалужена мережа провайдерів, конкурентна цінова політика розробників бухгалтерських програмних продуктів та  акредитованих центрів сертифікації ключів.

Важко уявити собі бухгалтера, який складає звітність користуючись не тільки рахівницями, а і калькулятором, згадаємо, якою гордістю для країни був перехід на електронні-обчислювальні машини, створювались інформаційно -обчислювальні центри з великими машинними залами, які зараз з успіхом замінює комп"ютерна техніка.

Не секрет, що подання податкової звітності в електронному вигляді вигідно обом сторонам – як самим платникам податків, так і органам Міндоходів. З одного боку, податківці отримують звітні документи, практично не витрачаючи часу на їх занесення  до електронних бази даних.

З іншого боку, і платники податків зацікавлені в процесі подання звітності в електронному вигляді: вона може бути передана до органів Міндоходів, так би мовити, "без відриву від виробництва", безпосередньо з офісу платника, без черг, без труднощів, що пов"язані з передачею звітності у дні її масового подання. Відпадає потреба і в самих бланках звітності. Крім того, податкова звітність автоматично перевіряється на наявність у звітних документах помилок, що дає платнику можливість виявляти і виправляти їх самостійно, до подачі звітних документів до органів Міндоходів.

В цілому спостерігається позитивна динаміка подання звітності в електронному вигляді і більшість платників податків з розумінням ставляться до переходу на звітування в електронній формі.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
20.12.2013, 21:06,   ОРАЧ

В 2013 году Украину "накрыл" финансовый кризис! Более 60% бизнеса от давления налоговой ушло в тень. Наполняемость бюджета "живыми деньгами" сократилась на 35-45%. Таких "достижений" налоговой не было за всю историю. В настоящее время почти не осталось нормальных сотрудников. Знаете ли Вы, что на самом деле происходит в Миндоходах? Коррупция в органах Миндоха достигла апогея. Какие меры Вы собираетесь предпринять в ближайщее время?

Александр Клименко

Спасибо за обращение!

Мы постоянно работаем над усовершенствованием мер предупреждения и выявления коррупционных правонарушений в сфере служебной деятельности, внедряя при этом передовой опыт и Европейские стандарты противодействия коррупции.

В этом году нами применено новшество – использование компьютерных полиграфов подразделениями внутренней безопасности при отборе кандидатов на работу (службу) в органы Миндоходов, осуществлении проверок и служебных расследований, а также в ходе проведения оперативно-розыскных мероприятий, связанных с пресечением коррупционных действий.

В рамках Стратегического плана  развития Миндоходов на 2013-2018 годы, нами разрабатывается концепция борьбы с коррупцией, которая состоит как из комплекса практических и профилактических мероприятий, так и внедрения рискоориентированной системы мониторинга уровня коррупции в органах Миндоходов.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 17:41,   Марина

Я позвонила в информационную службу поддержки Миндоходов с конкретным вопросом. А ответили мне довольно хамски, дали почувствовать мою некомпетентность. Обучаете ли вы сотрудников приветливости в общении с налогоплательщиками. После разговора захотелось выпить.

Александр Клименко

Відповіді на запитання суб"єктів господарювання та громадян за телефоном надаються працівниками Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі-ІДД Міндоходів). Наказом ІДД Міндоходів затверджено  "Правила спілкування працівників Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів з суб"єктами господарювання та громадянами" (далі – Правила спілкування) та зобов"язано працівників, які надають інформаційно – довідкові послуги (далі-працівники контант-центру), дотримуватися вимог Правил спілкування.

Працівники контант-центру при наданні інформаційно-довідкових послуг повинні керуватися такими принципами:

оперативності – швидкість реагування на запитання та надання необхідної інформації;

лаконічності – надання чітких (однозначних), уніфікованих та змістовних відповідей на запитання;

доступності – відповіді на запитання мають бути зрозумілими незалежно від їх складності та тематики;

компетентності – надання повної інформації з питань оподаткування незалежно від складності та видів запитань (крім інформації, оприлюднення якої обмежене вимогами законодавства);

конфіденційності – право суб"єктів господарювання та громадян не розголошувати своє ім"я, назву підприємства (установи, організації) та його (її) реквізити;

ввічливості і доброзичливості – поведінка працівників під час надання інформаційно-довідкових послуг та опрацюванні Інформації грунтується на основі взаємної довіри, поваги, толерантності та дотримання високої культури спілкування.

Керівництвом ІДД Міндоходів здійснюється постійний контроль за дотриманням Правил спілкування працівниками контакт-центру. Телефонні розмови записуються технічними засобами. З метою прослуховування розмови просимо повідомити номер телефону, на який було залелефоновано, дату звернення та номер телефону, з якого було здійснено дзвінок.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 13:40,   Валентин

Почему на 0800501007 отвечают вибачте выдповідь в Единій базі відсутня і так по каждому вопросу? Я сам могу посмотреть едину базу.

Александр Клименко

З метою забезпечення якісного надання відповідей на запитання суб"єктів господарювання та громадян та уникнення неоднозначного тлумачення норм податкового та митного законодавства, працівники Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів надають виключно уніфіковані відповіді з Бази знань та самостійно не коментують нормативно-правові акти.

Порядок формування та підтримки в актуальному стані Бази знань визначає механізм підготовки проектів відповідей на запитання суб"єктів господарювання та громадян, їх погодження з відповідними структурними підрозділами Міндоходів та затвердження Міністром доходів і зборів України або першим заступником Міністра, або заступником Міністра відповідно до розподілу обов"язків. З метою підтримки Бази знань в актуальному стані у разі внесення змін до нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, застосування електронного цифрового підпису та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міністерство доходів і зборів України, у відповіді вносяться відповідні зміни та перезатверджуються. На період погодження та затвердження  уніфікованих відповідей в Базі знань розміщується тимчасова відповідь наступного змісту: " Вибачте, на дане запитання відповідь в Базі знань на даний час відсутня."

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 15:56,   Ігор Васильович

Чи буде зменшена кількість податків та зборів починаючи з 01.01.2014 року? Якщо так то які? Дякую

Александр Клименко

Відповідно до пункту 4.4 статті 4 Податкового кодексу установлення і скасування податків та зборів, а також пільг їх платникам здійснюються відповідно до цього Кодексу Верховною Радою України, а також Верховною Радою Автономної Республіки Крим, сільськими, селищними, міськими радами у межах їх повноважень, визначених Конституцією України та законами України.

Міністерство доходів і зборів України має намір у 2014 році домогтися зменшення кількості податків у країні до дев"яти-десяти, тоді як сьогодні їх понад 20. Насамперед, скорочуватися будуть неефективні податки, у тому числі з точки зору складності їх адміністрування.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 11:51,   фермер

У відповідності з п.308.6.2 (б) ПКУ реєстрація сільськогосподарського товаровиробника платником податку скасовується у разі встановлення за результатами документальної перевірки недотримання платником податку положень статті 301 цієї глави. При цьому такий платник податку зобов'язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування починаючи з наступного місяця після місяця, у якому було встановлено таке порушення.
Чи має право податковий орган на підставі вищезазначеної норми ПКУ визнати сільгосппідприємство - платника ФСП платником податку на прибуток на загальній системі оподаткування та провести донарахування податку на прибуток за весь період перевірки?
Чи має обов’язок платник податків перейти до сплати податку на прибуток, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому було встановлено таке порушення, якщо він не погодився з висновками, викладеними в акті перевірки, та розпочав процедуру адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення?

Александр Клименко

Відповідь на це запитання не належить до компетенції Департаменту координації нормотворчої та методологічної роботи з питань оподаткування.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
23.12.2013, 11:50,   Сільгоспвиробник

На сьогодні дуже великою проблемою для сільгоспвиробників є так звані "незареєстровані землі". На практиці несвоєчасна реєстрація права оренди в 99 випадках відбувається не з вини підприємств, а з об`єктивних причин. Таких як недосконала система держ.реєстрації, поважний вік власників землі, фінансові труднощи тощо. Як відомо, судові органи підтримують сільгосппідприємства та приймають рішення на їх користь. Проте судова тяганина не приносить користі ні підприємствам, ні державному бюджету (адже марно витрачаються кошти на відрядження, час державних службовців тощо). Тому просимо Вас при вирішенні питання правомірності застосування спецрежимів (ПДВ, ФСП) враховувати факт укладення договору оренди, фактичної передачі земельних ділянок (акт приймання-передачі), сплати орендної плати, фактичне використання землі, здійснення заходів щодо реєстрації права оренди тощо.

Александр Клименко

Основним критерієм для віднесення підприємств до категорії сільськогосподарських є виробництво у відповідних обсягах сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах.

Земельні ділянки, згідно з пунктом 145.1 статті 145 Кодексу включено до першої групи основних фондів.

Належність земельної ділянки на праві власності чи оренди визначається відповідно до норм земельного законодавства України. Статтею 125 Земельного кодексу України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (ст. 126 ЗКУ).

Отже, виникнення права власності чи користування земельною ділянкою пов"язане із державною реєстрацією відповідного правового акту, на підставі якого таке право надане.

Таким чином, стосовно земельних ділянок, що використовуються с/г товаровиробником – суб"єктом спеціального режиму сплати ПДВ, повинно бути оформлено або право власності, або право оренди у загальновстановленому порядку.

За відсутності належним чином зареєстрованого правовстановлюючого документа відповідна земельна ділянка не може вважатися такою, що знаходиться у власності чи на праві оренди в особи, яка фактично володіє такою ділянкою.

Тому сільськогосподарська продукція вироблена (вирощена) на земельних ділянках, стосовно яких не оформлені належним чином договори оренди, для цілей оподаткування податком на додану вартість в умовах спеціального режиму не може вважатися власне виробленою.

Разом з цим повідомляємо, що Міністерство доходів і зборів України вже неодноразово зверталось до Мінагрополітики з пропозицією врегулювати питання оформлення прав користування чи прав власності стосовно земельних ділянок, що використовуються сільськогосподарськими товаровиробниками.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 11:32,   Николай

На каком основании сельхозпроизводителям НДС доначисляют к уплате в бюджет, если занижение НДС выявлено по скорочений декларации (спец. режим)??? Ведь по такой декларации отсуствует налоговое обязательство (согласно определения такого понятия по НКУ), что также делает нелогичным применение штрафов согласно п. 123.1 НКУ. Когда будет приведена соотвествующая обощающая налоговая консультация Миндоходов по этому вопросу к норме Закона?

Александр Клименко

Спеціальний режим оподаткування у сільськогосподарській галузі передбачає, що сума ПДВ, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства.

Таким чином, не підлягає сплаті до бюджету та залишається у розпорядженні сільськогосподарського підприємства сума ПДВ, яка самостійно нарахована ним при постачанні власне вирощеної с/г продукції та визначена у відповідній декларації (з позначкою "0121"/"0122"/"0123").

Якщо сільськогосподарським підприємством – суб"єктом спеціального режиму оподаткування самостійно виявлено помилки, які призвели до заниження податкових зобов"язань, то сільськогосподарське підприємство має право виправити такі помилки шляхом подання уточнюючого розрахунку (з позначкою "0121"/"0122"/"0123").

Суму занижених податкових зобов"язань з ПДВ таке сільськогосподарське підприємство зобов"язане перерахувати на окремий (спеціальний) рахунок для подальшого цільового використання. При цьому, суму штрафних санкцій за заниження податкових зобов"язань з податку на додану вартість сільськогосподарське підприємство зобов"язане перерахувати до державного бюджету.

Якщо за результатами перевірки застосування спеціального режиму оподаткування контролюючим органом донараховано податкові зобов"язання з ПДВ, штрафні санкції та пеня, то всі такі платежі підлягають перерахуванню сільськогосподарським підприємством до бюджету.

Відповідна податкова консультація знаходиться в Базі знань на офіційному сайті Міністерства.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
   1   2   3   4   5   
© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010–2015.
© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007–2015.
© ТОВ "Інформаційно-аналітичний центр "ЛІГА", 1991–2015.
Все права на материалы, размещенные на www.ligazakon.ua, охраняются в соответствии с законодательством Украины. Цитирование и использование любых материалов, размещенных на сайте www.ligazakon.ua, возможно только с письменного разрешения ООО «ЛИГА ЗАКОН», при этом гиперссылка (hyperlink) на www.ligazakon.ua обязательна.
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net