Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
Главный правовой портал Украины
 
ВХОД НА ПОРТАЛ
РЕГИСТРАЦИЯ
МЫ В:
24 декабря 2013     
Всего вопросов: 72

Результаты работы Министерства доходов и сборов за год существования

Міністерство доходів і зборів України спільно з правовим порталом ligazakon.ua 24 грудня 2013 року з 16:00 до 17:00 провели онлайн-конференцію на тему: "Результати роботи Міністерства доходів і зборів за рік існування"

На вопросы отвечали:

Олександр Вікторович Клименко, Міністр доходів і зборів України

 
 
24.12.2013, 11:22,   Николай

1. Почему при проведении документальных проверок Вашим сотрудникам внутренним документом доведен план доначислений основного платежа (как по плановым, так и внеплановым проверкам) 250 тыс грн. и 500 тыс. грн. в зависимоти от доходов за проверяемый период (Днепропетровская обл.)? Получается, если попал на внеплановую проверку, значит отдай последние штаны? А если учесть надуманные поводы для внеплановой проверки (неполное предоставление документов по запросу согл. пп. 78.1.1 ПКУ, что противоречит формулировке самого пп. 78.1.1), то становится совсем невесело. 2. Когда наконец будет отменен НДС и заменен налогом с оборота? Сколько можно давать работу конвертационным центрам и при этом драть три шкуры с честных плательщиков НДС?

Александр Клименко

Відповідь на перше запитання не належить до компетенції Департаменту координації нормотворчої та методологічної роботи з питань оподаткування

Щодо другого запитання зазначимо таке.

Що стосується заміни ПДВ податком з обороту, то податок на додану вартість є універсальним непрямим податком на споживання, одним із видів загальної категорії "непрямі податки", до якої також відносяться податок з обороту та податок з продажу, в той же час ПДВ є більш прогресивним в порівнянні з податком з обороту та податком з продаж, які мають обмежену податкову базу.

Відповідно до чинного законодавства податок на додану вартість є податком на споживання товарів (послуг) на митній території України і платником його виступає кожний суб"єкт (юридична чи фізична особа), який є споживачем цих товарів (робіт, послуг) незалежно від факту походження товарів. Споживачі за умови реєстрації їх платниками цього податку мають право відшкодувати свої витрати по сплаченому податку за рахунок податку, отриманого з покупця.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 10:58,   Ольга

Чи може підприємство, яке являється субєктом спец. режиму оподаткування податком на додану вартість, використовувати кошти зі спец.рахунку по ПДВ на погашення відсотків по кредиту,який було отримано на поповнення власних обігових коштів.

Александр Клименко

Вирішення питання, чи можна ті чи інші витрати оплатити за рахунок коштів зі спеціального рахунку, залежить від того, чи пов"язані ці витрати безпосередньо з веденням сільськогосподарської діяльності.

Так, за рахунок коштів, які акумулюються на спеціальному рахунку, можна оплатити:

– орендну плати за орендовані сільгоспугіддя, за умови що на таких угіддях сільгосппідприємство саме вирощує продукцію рослинництва (тобто якщо такі угіддя не передано, наприклад, в суборенду іншим особам);

– відсотки банкам за кредитами на придбання сільгосптехніки, за умови що така техніка використовується сільгосппідприємством для виробництва продукції рослинництва чи тваринництва та інші подібні витрати.

А ось оплата відсотків за кредит чи самого кредиту, який не мав цільового характеру не може здійснюватись зі спеціального рахунку.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 10:32,   ФЕРМЕР

На сегодня существует негативная практика применения контролирующими органами норм налогового законодательства относительно сельскохозяйственных предприятий.
Сельхозпроизводители для осуществления своей деятельности используют собственные и арендованные основные фонды, в том числе земельные участки.
На сегодня позиция налогового органа однозначна: если договор аренды земельного участка не прошел государственную регистрацию, продукция, произведенная на таких землях, не является сельхозпродукцией.
Как следствие, предприятие - плательщик фиксированного сельхозналога (ФСН) и спецрежима по НДС, теряет право на применение указанных спецрежимов. При этом, налоговым органом предприятиям доначисляется налог на прибыль за весь проверяемый период , а налоговые обязательства по НДС переносятся из сельхоздекларации в декларацию по НДС, по которой осуществляются расчеты с бюджетом.
Речь идет о миллионных доначислениях, следствием которых, как правило, становится уголовное преследование.
Ввиду того, что существуют объективные обстоятельства, которые не позволяют сельхозпредприятиям своевременно провести госрегистрацию договоров: окончательно не сформирован Государственный земельный кадастр; недостаточное количество госрегистраторов на местах; прием на регистрацию не более 5-ти договоров в день; наследственные споры по земельным участкам и еще множество прочих факторов,
ПРОСИМ
Принять мораторий на лишение права сельхозпредприятий применять спецрежимы по ФСН и НДС, в том числе за весь период проверки ввиду неурегулированности норм земельного и налогового законодательства.

Александр Клименко

Основним критерієм для віднесення підприємств до категорії сільськогосподарських є виробництво у відповідних обсягах сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах.

Земельні ділянки, згідно з пунктом 145.1 статті 145 Кодексу включено до першої групи основних фондів.

Належність земельної ділянки на праві власності чи оренди визначається відповідно до норм земельного законодавства України. Статтею 125 Земельного кодексу України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (ст. 126 ЗКУ).

Отже, виникнення права власності чи користування земельною ділянкою пов"язане із державною реєстрацією відповідного правового акту, на підставі якого таке право надане.

Таким чином, стосовно земельних ділянок, що використовуються с/г товаровиробником – суб"єктом спеціального режиму сплати ПДВ, повинно бути оформлено або право власності, або право оренди у загальновстановленому порядку.

За відсутності належним чином зареєстрованого правовстановлюючого документа відповідна земельна ділянка не може вважатися такою, що знаходиться у власності чи на праві оренди в особи, яка фактично володіє такою ділянкою.

Тому сільськогосподарська продукція вироблена (вирощена) на земельних ділянках, стосовно яких не оформлені належним чином договори оренди, для цілей оподаткування податком на додану вартість в умовах спеціального режиму не може вважатися власне виробленою.

Разом з цим повідомляємо, що Міністерство доходів і зборів України вже неодноразово зверталось до Мінагрополітики з пропозицією врегулювати питання оформлення прав користування чи прав власності стосовно земельних ділянок, що використовуються сільськогосподарськими товаровиробниками.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
23.12.2013, 16:28,   Ярослава

Олександре Вікторовичу, що буде з ПДВ та податком на прибуток з 1 січня 2014? Які ставки? Ви запропонували перенести зниження рівня цих податків на 2015 рік. Депутати пішли на канікули, не узаконивши відповідну пропозицію Кабміна. Так які будуть рівні податків з 1 січня?

Александр Клименко

19 грудня 2013 року Верховна Рада України прийняла Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ставок окремих податків" (реєстраційний №713-VІІ).

Вказаним Законом передбачено, зокрема, поступове зниження ставки з податку на прибуток підприємств (застосування з 1 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року включно ставку податку 18 відсотків; застосування з 1 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року включно ставку податку 17 відсотків) та подовження до 2015 року розміру діючої основної ставки податку на додану вартість, тобто 20%.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
23.12.2013, 15:37,   БУХГАЛТЕР & ЗАКОН

Александр Викторович, еще один вопрос. С 1 января 2014 года из Налогового кодекса исключается понятие свидетельства плательщика НДС, как таковое. Тем не менее, новые формы Налоговой декларации по НДС (приказ от 13.11.2013 № 678) и Реестров полученных и выданных налоговых накладных (приказ от 25.11.2013 № 708) содержат такой реквизит, как номер свидетельства о регистрации плательщика НДС. Следует ли расценивать это, как несогласованность при разработке нормативно-правовых актов, или же в отношении данного реквизита есть определенные планы?

Александр Клименко

Законом України від 24.10.2013 № 657-VІІ "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків", який набирає чинності з 01 січня 2014 року, запроваджено норми щодо скасування свідоцтва платника податку на додану вартість.

Щодо наказів Міністерства доходів і зборів України "Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість" та "Про затвердження форми реєстру виданих та отриманих податкових накладних та порядку його ведення" слід зазначити, що процедура їх погодження з зацікавленими органами державної влади та направлення на державну реєстрацію в Міністерстві юстиції України відбулась до прийняття Закону №657.

Враховуючи зазначене, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до форм податкової звітності та реєстру виданих та отриманих податкових накладних. До внесення вказаних змін комірки, в яких передбачено зазначення номеру свідоцтва платника податку на додану вартість, не заповнюватимуться.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
18.12.2013, 18:39,   Инесса, Киев

Вот объясните, почему Вы отменили снижение с 2014 года ставок НДС и налога на прибыль? Как же инвестиционный климат в стране? Или важнее драть шкуру с бизнеса сегодня (пока еще есть с кого и что драть), а после вас и трава не расти?

Александр Клименко

Відповідно до статті 151 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) та з урахуванням пункту 10 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» цього Кодексу ставки податку на прибуток підприємств становлять:

з 1 квітня 2011 року по 31 грудня 2011 року включно - 23 відсотки;

з 1 січня 2012 року по 31 грудня 2012 року включно - 21 відсоток;

з 1 січня 2013 року по 31 грудня 2013 року включно - 19 відсотків, а для суб'єктів індустрії програмної продукції, які застосовують особливості оподаткування, передбачені в пункті 15 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, - 5 відсотків;

з 1 січня 2014 року - 18 відсотків, а для суб'єктів індустрії програмної продукції, які застосовують особливості оподаткування, передбачені в пункті 15 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, - 5 відсотків.

Разом з цим повідомляємо, що проектом Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ставок окремих податків», який вноситься народним депутатом України Хомутинніком В.Ю., передбачено зміни до підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, а саме поступове зменшення ставки податку на прибуток підприємств протягом 2014-2015 років.

Так, передбачено, що з 1 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року включно ставка податку становитиме 18 відсотків, з 1 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року включно - 17 відсотків.

Даний проект Закону 20 грудня 2013 року Верховною Радою України прийнято в першому читання та в цілому. Найближчим часом цей Закон Секретаріатом ВР України в установленому порядку буде направлено на підпис Президентові України.

Прибуток, отриманий від реалізації інвестиційних проектів суб'єктами господарювання, які реалізують інвестиційні проекти у пріоритетних галузях економіки, схвалені відповідно до Закону України «Про стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки з метою створення нових робочих місць», оподатковується за ставкою:

з 1 січня 2013 року по 31 грудня 2017 року включно - 0 відсотків;

з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2022 року включно - 8 відсотків;

з 1 січня 2023 року - 16 відсотків.

При здійсненні страхової діяльності юридичних осіб - резидентів ставки податку встановлено у таких розмірах:

3 відсотки - при отриманні доходу внаслідок виконання договорів з інших видів страхової діяльності, визначеного пунктом 156.1 статті 156 Кодексу.

0 відсотків - при отриманні доходу внаслідок виконання договорів з довгострокового страхування життя та пенсійного страхування у межах недержавного пенсійного забезпечення у разі виконання вимог до таких договорів, визначених підпунктами 14.1.52 та 14.1.116 пункту 14.1 статті 14 Кодексу.

За операціями з цінними паперами та деривативами ставка податку становить 10 відсотків від об'єкта оподаткування, визначеного відповідно до пунктів 153.8 та 153.9 статті 153 Кодексу

У випадках, встановлених статтею 160 Кодексу ставка податку становить 0, 4, 6, 12, 15 і 20 відсотків доходів нерезидентів та прирівняних до них осіб із джерелом їх походження з України.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 14:32,   Юля

Олександре Вікторовичу, з мого боку будуть не так питання, як просто слова підтримки, адже я думаю, що саме Ваше відомство досягло найкращих результатів, проведена реорганізація, багато новинок, особливо щодо електронної сфери. Так що респект Вам як керівнику, що змогли все це організувати та чітко налагодити процес. Ну і питаннячко - як Вам це вдається? Це Ваша тверда рука чи робота цілої команди? Чи хотіли би колись стати Прем"єр-міністром? Дякую!

Александр Клименко

Спасибо за вопрос и оценку нашей работы. Прежде всего мы достигли абмициозных целей благодаря четко поставленной задаче Президентом Украины, работе правительства. Отдельно хочу отметить слаженную работу экономического блока, нам удается решать сложные вопросы, так как работает команда единомышленников.

И, конечно же, важно отметить еще один фактор – понимание со стороны бизнеса. Считаю, что это и есть формула успеха.

Сегодня моей амбицией является выполнение стратегического плана  Министерства на 5 лет. Чтобы проводя интернет-конференцию через 5 лет мы могли отчитаться о том, что мы выполнили то, что запланировали. И получить Ваши слова поддержки. Спасибо!

Сегодня исполняется год работы Министерства. Нам очень приятно иметь возможность услышать друг друга, принять замечания и предложения, сверить правильность наших управленческих решений с ожиданиями бизнеса.

Я благодарю всех, кто принял участие в интернет-конференции. Лично для меня как для Министра важно слышать Вас. Важно понимать и разделять Вашу точку зрения.

Мы и дальше будем стараться сообщать вам только позитивные новости и работать над тем, чтобы Ваши ожидания реформ в налоговой и таможенной сфере благодаря работе 56-тысячного коллектива Министерства превращались в реальность.

    Рейтиг (1)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
24.12.2013, 10:02,   Ганна, Маріуполь

Олександре Вікторовичу, чи вплинув Євромайдан на досягнення рівня показників за останній місяць, за які відповідає Миндоходів? Чи взагалі якось вплинув Майдан на роботу міністерства?

Александр Клименко

Министетво доходов и сборов работает стабильно. Необходимые сервисы как в таможенной, так и налоговой системе оказываются без сбоев. Наполнение государственного и местных бюджетов идет системно и ритмично. И, пользуясь случаем, еще раз хочу выразить слова благодарности предпринимателям и гражданам, которые выполняют свои обязательства.

    Рейтиг (-2)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
19.12.2013, 13:16,   Владимир

Какую задачу для Миндоходов Вы считаете основной в 2014 году?

Александр Клименко

Я считаю главной задачей выполнение нашего стратегического плана развития, который включает много аспектов. Выделю основные. Это улучшение электронных сервисов, дерегуляция предпринимательской деятельности, продолжение работы в направлении простоты ведения бизнеса, качественная имплементация законодательных актов, которые были приняты (трансфертное ценообразование, налог на недвижимость), усовершенствование работы сервисных составляющих Министерства. Четко расписаны наши задачи, и необходимо в четкие сроки качественно выполнить их.

    Рейтиг (-1)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
18.12.2013, 10:51,   4079

Как Вы относитесь к такому сокращенному написанию Вашего Министерства как "Мінздох"?

Александр Клименко

Лично я отношусь отрицательно. Потому что, во-первых, это написано безграмотно. Во-вторых, 100-процентно отличается от нашей идеологии, нашей миссии и задач.

    Рейтиг (-1)
Комментарии (1)
24.12.2013, 17:31, Автор
Рейтинг (2)
Что неправильного? "Мін" - міністерство, "3" - зборів, "дох" - доходів. А то, о чем Вы подумали, это по Фрейду!)

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
   1   2   3   4   5   
© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010–2015.
© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007–2015.
© ТОВ "Інформаційно-аналітичний центр "ЛІГА", 1991–2015.
Все права на материалы, размещенные на www.ligazakon.ua, охраняются в соответствии с законодательством Украины. Цитирование и использование любых материалов, размещенных на сайте www.ligazakon.ua, возможно только с письменного разрешения ООО «ЛИГА ЗАКОН», при этом гиперссылка (hyperlink) на www.ligazakon.ua обязательна.
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net