Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
Главный правовой портал Украины
 
ВХОД НА ПОРТАЛ
РЕГИСТРАЦИЯ
МЫ В:
24 декабря 2013     
Всего вопросов: 72

Результаты работы Министерства доходов и сборов за год существования

Міністерство доходів і зборів України спільно з правовим порталом ligazakon.ua 24 грудня 2013 року з 16:00 до 17:00 провели онлайн-конференцію на тему: "Результати роботи Міністерства доходів і зборів за рік існування"

На вопросы отвечали:

Олександр Вікторович Клименко, Міністр доходів і зборів України

 
 
17.12.2013, 12:00,   Клавдия, Киев

Олександре Вікторовичу, назвіть будь ласка 3-5 основних позитивних досягнень Міндоходів за минулий рік

Александр Клименко

Я хочу отметить одно из самых достижений Министерства доходов и сборов – это уровень доверия. И уровень поддержки проводимой нами работы, согласно проведенному исследованию независимой социологической компанией, составляет 60 %. Я считаю, это однин из главных показателей работы за год. Это большой кредит доверия, который образовался в результате нашей работы с бизнесом и предпринимтелями.

Также в достижения уходящего года мы смело можем записать электронные сервисы, улучшение администрирования, принятие Закона о трансфертном ценообразовании.

Но главный акцент я еще раз ставлю на том уровне доверия, который нам вместе удалось достичь.

    Рейтиг (-3)
Комментарии (2)
04.01.2014, 01:14, Филипчак
Рейтинг (0)
Досягнення року Мінсдох - незаконне затримання громадян в міжнародному аеропорті Бориспіль
26.12.2013, 14:57, ПравдаГлазаРежет
Рейтинг (1)
Да они сами задавали эти вопросы а потом на них отвечали! Мой вопрос по поводу налогового куръера они вообще удалили! Что за бред! Кому надо 3-5 достижений! А те вопросы, что глаза режут, так вообще не стали показывать! Задолбал своими нововвидениями! Убедительная просьба: перестаньте заниматься грабежом, перестаньте выпускать журналы и ЗАСТАВЛЯТЬ людей их покупать! Эти журналы и на... никому не нужны, людям жить не за что а вы еще и обдераете их, совести у вас нет "ГАСПАДИН"

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 12:06,   Николай

Какие ошибки, по Вашему мнению, допускало Миндоходов, и какой негативный опыт приобрело?

Александр Клименко

Я считаю, что из любого опыта, в том числе из опыта, который мы зарабатываем нашими ошибками, мы должны извлекать уроки, становиться мудрее и опытнее. И в этом году мы стали более опытнее и профессиональнее. Мы стали сильнее.

    Рейтиг (-4)
Комментарии (1)
26.12.2013, 14:58, ПравдаГлазаРежет
Рейтинг (0)
Да они сами задавали эти вопросы а потом на них отвечали! Мой вопрос по поводу налогового куръера они вообще удалили! Что за бред! А те вопросы, что глаза режут, так вообще не стали показывать! Задолбал своими нововвидениями! Убедительная просьба: перестаньте заниматься грабежом, перестаньте выпускать журналы и ЗАСТАВЛЯТЬ людей их покупать! Эти журналы и на... никому не нужны, людям жить не за что а вы еще и обдераете их, совести у вас нет "ГАСПАДИН"

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 12:07,   Витя

Учитывая итоги работы за год, не боитесь ли вы попасть под анонсируемую ПР чистку в Кабмине?

 
17.12.2013, 12:22,   Світлана, Біла Церква

А мене більше цікавить, що корисного для малих і середніх підприємців зроблено Міндоходів за цей рік? На прикладі конкретного маленького українця-підприємця, якщо можна. Дякую!

Александр Клименко

Доброго дня, шановні відвідувачі порталу «Ліга»! Радий вас вітати!

Дуже приємно, що платники так активно цікавляться діяльністю Міністерства доходів і зборів України та його досягненнями за переший рік існування. Тож прийшов час підбити підсумки, що ми з вами зараз і зробимо.



Міністерство доходів і зборів поставило собі за мету забезпечити стабільність і прогнозованість податкової і митної політики для малого і середнього бізнесу. В 2013 році ми запровадили низку інновацій, які дозволили зробити спрощену систему більш зручною для підприємців.

- передбачена можливість подання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування в електронному вигляді; 

- розширений звітній період з календарного місяця до року для найбільш популярної серед підприємців другої групи, на якій працюють 56% від загальної кількості «спрощенців»;

 -  платникам податків надана можливість за власним рішенням змінювати групу або ставку податку протягом року; 

- введено дві додаткові групи єдиного податку з обсягом доходів до 20 млн.грн. та без обмеження в кількості найманих працівників, зменшення для них ставок податків. 

Для малого та середнього бізнесу, конкретних українських підприємців ці зміни несуть спрощення процедур та механізмів звітності, надання нових можливостей для зростання та розвитку. 

Сьогодні ми бачимо, що наші інновації виправдали себе і з точки зору зростання підприємницької ініціативи, і з точки зору надходжень до бюджету. 

-        на спрощеній системі працюють майже 1,5 млн. суб’єктів господарювання; 

-        тільки за останній рік новими платниками єдиного податку стали більше 62 тисяч підприємців; 

-        найбільш інтенсивно – на 23% – протягом року збільшувалася кількість підприємців третьої групи, на якій зараз працюють майже 300 тисяч платників. 

-        фізичні особи-підприємці, що працюють на єдиному податку збільшили сплату податків у 2013 році на 37%, до 4,6 млрд.грн. Юридичні особи – на 46,2%, до 1,65 млрд.грн.

    Рейтиг (-4)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 14:32,   Юля

Олександре Вікторовичу, з мого боку будуть не так питання, як просто слова підтримки, адже я думаю, що саме Ваше відомство досягло найкращих результатів, проведена реорганізація, багато новинок, особливо щодо електронної сфери. Так що респект Вам як керівнику, що змогли все це організувати та чітко налагодити процес. Ну і питаннячко - як Вам це вдається? Це Ваша тверда рука чи робота цілої команди? Чи хотіли би колись стати Прем"єр-міністром? Дякую!

Александр Клименко

Спасибо за вопрос и оценку нашей работы. Прежде всего мы достигли абмициозных целей благодаря четко поставленной задаче Президентом Украины, работе правительства. Отдельно хочу отметить слаженную работу экономического блока, нам удается решать сложные вопросы, так как работает команда единомышленников.

И, конечно же, важно отметить еще один фактор – понимание со стороны бизнеса. Считаю, что это и есть формула успеха.

Сегодня моей амбицией является выполнение стратегического плана  Министерства на 5 лет. Чтобы проводя интернет-конференцию через 5 лет мы могли отчитаться о том, что мы выполнили то, что запланировали. И получить Ваши слова поддержки. Спасибо!

Сегодня исполняется год работы Министерства. Нам очень приятно иметь возможность услышать друг друга, принять замечания и предложения, сверить правильность наших управленческих решений с ожиданиями бизнеса.

Я благодарю всех, кто принял участие в интернет-конференции. Лично для меня как для Министра важно слышать Вас. Важно понимать и разделять Вашу точку зрения.

Мы и дальше будем стараться сообщать вам только позитивные новости и работать над тем, чтобы Ваши ожидания реформ в налоговой и таможенной сфере благодаря работе 56-тысячного коллектива Министерства превращались в реальность.

    Рейтиг (1)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 14:34,   Алекс007

Тяжелее или легче работать в ведомстве, которое объединяет и таможню, и налоговую? Спасибо за ответ.

Александр Клименко

Мы не должны сами себя оценивать. Оценку нашей работе должны давать наши клиенты – бизнес и граждане. Мы получили и видим рост доверия и позитивных оценок по отношению к Министерству со строны предпринимателей и граждан. Только с мая месяца на 20 % выросла позитивная оценка нашей работы со стороны субъектов вВЭД и достигла 61 %.

Мы никогда не ищем легких путей. Всегда тяжело прокладывать путь в первый раз. Для нас (команда Министерства доходов и сборов) этот год похож был на один длинный рабочий день. Мы смогли поставить амбициозные цели и их достичь. Нелегко, но вкус победы того стоит.

    Рейтиг (1)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 15:40,   Тю Хай Ха

Уважаемый Александр Викторович, от имени всего коллектива Маревен Фуд Украина, Белая Церковь, благодарю за оперативное решение вопроса по НДС, поднятого мной на конференции, организованной ЕВА в октябре ( не принятие деклараций и не возврат НДС,образованый по экспорту и строительства завода). Мой вопрос к Вам: Что будете делать, чтобы созданная Вами система решала подобные проблемы а не Вы лично, хотя мы всегда рады встречаться с таким интересным собеседником как Вы но только для обсуждения конструктивных предложений, направленые на улучшение среды инвестиции и бизнеса.

Александр Клименко

Вирішення питання своєчасного відшкодування податку на додану вартість, недопущення приросту залишку невідшкодованих у законодавчо встановлені терміни сум ПДВ та застосування прозорого автоматичного відшкодування ПДВ, налагодження роботи органів податкової служби – пріоритетні напрямки роботи, які спрямовані на можливості оперативно і в повній мірі ліквідувати існуючі непорозуміння між представниками бізнесу і влади.

         Діючий порядок проведення бюджетного відшкодування встановлює рівні права для всіх платників податку на додану вартість, які мають право на бюджетне відшкодування.

         Податкові органи проводять перевірки з визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування та після закінчення перевірки надають органу державної казначейської служби висновки із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

         Запровадження автоматичної системи відшкодування податку на додану вартість дає можливість податковим органам здійснювати в оперативному режимі своєчасне відшкодовування податку на додану вартість сумлінним платникам, тобто швидко і без контакту з податковою службою.

         Критерії оцінки платника, відповідність яким надає такому платнику податку право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування сум податку на додану вартість, побудовані на аналізі даних його звітних показників та наявної податкової інформації.

         Отже, встановлені критерії можна вважати своєрідними "правилами". І сам факт їх встановлення дає можливість платнику планувати свою діяльність з метою досягнення відповідності зазначеним критеріям.

         Визначення відповідності платника критеріям, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість, проводиться в автоматичному режимі протягом 15 календарних днів після граничного терміну подачі звітності.

         Запровадження автоматичної системи відшкодування податку на додану вартість дає можливість податковим органам здійснювати в оперативному режимі своєчасне відшкодовування податку на додану вартість сумлінним платникам, тобто швидко і без контакту з податковою службою.

         З метою удосконалення процедури відшкодування податку на додану вартість постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2012 року №73 "Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію" визначено критерії, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію.

         Постановою визначено, що починаючи з 1 січня 2014 року, камеральна перевірка податкової звітності таких платників буде проводиться протягом п"яти календарних днів з дня подання податкової декларації (пункт 200.22 статті 200 розділу V Податкового кодексу України).

         Крім того, підпунктом 4.1.2. пункту 4.1. статті 4. Податкового кодексу України визначено, що податкове законодавство України ґрунтується на принципах: :рівності усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу.

    Рейтиг (1)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 16:20,   Євгеній

Шановний Олександре Вікторовичу! Чому, набуло системного характеру не прийняття Вашим Міністерством податкових накладних для їх реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних? Наразі вже Вищий адміністративний суд України в своєму інформаційному листі №1486/12/13-13 від 24.10.13 звертає на це увагу. Які, особисто Вами, вживаються заходи для покращення роботи на цьому напрямі і коли Ви зможете виправити цю ситуацію?

Александр Клименко

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджено постановою КМУ від 29.12.10 р. № 1246 (далі – Порядок № 1246). Відомості, що містяться в податковій накладній або розрахунку коригувань кількісних та вартісних показників до неї, вносяться платником ПДВ до Реєстру шляхом надсилання органу Міндоходів податкової накладної в електронній формі (п. 2 Порядку № 1246).

Причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є, зокрема, наявність у ній помилок (п. 9 Порядку № 1246).

«1) наявність помилок;

2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.»

Штрафні санкції за невключення податкової накладної до Реєстру положеннями ПК не передбачено. Водночас не варто забувати, що продавець зобов’язаний включити суму ПДВ за такою накладною до податкових зобов’язань, однак покупець не матиме права включити її до податкового кредиту. Проте покупець товарів, робіт (послуг) має право додати до декларації з ПДВ заяву зі скаргою на такого продавця, що і дозволить йому включити суму ПДВ до складу податкового кредиту. Надходження такої заяви зі скаргою є підставою для проведення документальної перевірки продавця (абзаци дев’ятий-одинадцятий п. 201.10 ПК).

Зауважимо, що відстеження актуального стану платника ПДВ - продавця доцільно відслідковувати на сайті irc.gov.ua, пошук в ЄДР.

    Рейтиг (-5)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 17:42,   Инна, Бородянка

Считаете ли Вы справедливым такое выражение: если бы власть захотела, то избавиться от зарплат в конвертах можно было бы в течение нескольких месяцев?

Александр Клименко

Это утверждение было бы верным, если добавить здесь недостающий элемент. Если бы власть и бизнес проявили взаимное желание, то этот вопрос был бы решен эволюционно. Хочу заверить также г-жу Инну, что Министерство системно работает и борется с данной проблемой, и в следующем году мы приложим все силы, чтобы прятать зарплату в тень было невыгодно.

    Рейтиг (0)
Комментарии (0)
Комментарии отсутствуют

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
 
17.12.2013, 17:44,   Владимир

Чем отличается Клименко-руководитель налоговой от Клименко-министра доходов?

Александр Клименко

Больше ответственности.

    Рейтиг (2)
Комментарии (1)
04.01.2014, 01:08, Филипчук
Рейтинг (0)
Та незаконне затримання громадян в міжнародному аеропорті Бориспіль

Оставьте Ваш комментарий:

Загружается...
1   2   3   4   5   
© Інформаційне агентство "ЛІГА:ЗАКОН", 2010–2015.
© ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2007–2015.
© ТОВ "Інформаційно-аналітичний центр "ЛІГА", 1991–2015.
Все права на материалы, размещенные на www.ligazakon.ua, охраняются в соответствии с законодательством Украины. Цитирование и использование любых материалов, размещенных на сайте www.ligazakon.ua, возможно только с письменного разрешения ООО «ЛИГА ЗАКОН», при этом гиперссылка (hyperlink) на www.ligazakon.ua обязательна.
Для иллюстрирования материалов и создания рекламных макетов используются фотоизображения и иллюстрации Thinkstock
bigmir)net